Відсутність підключення до мережі у кавомашини

Останнє оновлення 07.06.2021 10:01


Проблема

На приладі немає індикації, прилад не реагує на сигнали

Застосовується для

  • Вбудована кавоварка

Рішення

  1. У кавомашини є кнопка загального включення в районі мережевого шнура (клавіша вкл. / викл.)
  2. У кавомашини є кнопка включення під контрольною панеллю інтерфейсу (поруч з носиками-форсунками видачі кави). Обидві ці кнопки (з п.1 та п.2) повинні бути включені
  3. Якщо немає електрики у всій квартирі, дочекайтеся, коли включать світло.
  4. У всіх інших випадках викличте майстра авторизованого сервісного центру, який проведе діагностику і ремонт. Зверніться до контакт центру Electrolux 0800508020.