На дисплеї вбудованої кавомашини з'являється повідомлення: "ЗАНАДТО ДРІБНИЙ ПОМОЛ ВІДРЕГ. СТУПІНЬ ПОМОЛУ ТА НАТИСНІТЬ OK"

Останнє оновлення 08.06.2021 14:24

Проблема

На дисплеї вбудованої кавомашини з'являється повідомлення: "ЗАНАДТО ДРІБНИЙ ПОМОЛ ВІДРЕГ. СТУПІНЬ ПОМОЛУ ТА НАТИСНІТЬ OK "

Застосовується для

Вбудована кавоварка

Рішення

1. Поверніть регулятор помелу на один клік за годинниковою стрілкою до позначки «7». Зміни виявляються після видачі двох чашок кави.

УВАГА: Ручку можна обертати ТІЛЬКИ під час роботи мотора кавомолки.

2. Якщо запропоноване рішення не призвело до вирішення проблеми, неможливість приготування кави може пояснюватися наявністю повітря в водяному контурі. У подібному випадку Вам потрібно:

  • Спробуйте скористатися функцією промивання або видачі гарячої води і досягти стабільної подачі води.
  • Переконайтеся, що у відділенні для попередньо меленої кави немає меленої кави. У разі виявлення її, очистіть за допомогою пилососа або кисті, видаливши всі залишки меленої кави.

3. Якщо після виконання описаних вище дій повідомлення не зникає, це може свідчити про несправності одного з функціональних компонентів, яку можна усунути тільки в сервісному центрі. Зверніться до контакт центру Electrolux 0800508020.

Відео-інструкції