На дисплеї вбудованої кавомашини з'являється повідомлення: "ТРИВОГА".

Останнє оновлення 08.06.2021 9:05


Проблема

  • На дисплеї вбудованої кавомашини з'являється повідомлення: "ТРИВОГА".

Застосовується для

  • Вбудована кавоварка

Рішення

1. Можливо, що всередині приладу скупчилися забруднення. Ретельно витирайте внутрішню камеру приладу, як описано в Розділі керівництва користувача «Догляд та очищення». 

Щоб спростити огляд і домогтися більш ретельного очищення забруднень всередині приладу скористайтеся ліхтариком.

Завантажте інструкцію користувача.

2. Закінчивши, вимкніть прилад за допомогою головного мережевого вимикача на його правій стороні (для того щоб скористатися мережевим вимикачем, необхідно потягнути прилад на себе), а через кілька секунд знову увімкніть його.

Порада: Якщо ви вимили нагнітач з милом або в посудомийній машині, нанесіть на внутрішню поверхню нагретателя невелику кількість мастила і спробуйте посувати його так, щоб мастило покрила його поверхню.

3. Якщо після виконання описаних вище дій повідомлення жевріє, це може свідчити про несправності одного з функціональних компонентів, яку можна усунути тільки в сервісному центрі. Зверніться до контакт центру Electrolux 0800508020.