На дисплеї вбудованої кавомашини з'являється повідомлення: "ОЧИСТІТЬ КОНТЕЙНЕР ДЛЯ ВИКОРИСТАНОЇ КАВИ"

Останнє оновлення 08.06.2021 15:11


Проблема

На дисплеї вбудованої кавомашини з'являється повідомлення: "ОЧИСТІТЬ КОНТЕЙНЕР ДЛЯ ВИКОРИСТАНОЇ КАВИ" 

Застосовується для

Вбудована кавоварка

Рішення

  1. Будь ласка, очистіть контейнер для кавової гущі. Процедура очищення принесе потрібні результати, тільки якщо вона буде тривати не менше 30 секунд. Для забезпечення належного санітарного стану приладу, перш ніж приступити до процедури, переконайтеся, що з моменту останнього приготування кави пройшло не більше трьох днів.
  2. Вимкніть прилад за допомогою головного мережевого вимикача на його правій стороні (для того щоб скористатися мережевим вимикачем, необхідно потягнути прилад на себе), а потім знову ввімкніть його.
    Увага: перед витяганням піддону для збору крапель ОБОВ'ЯЗКОВО очищайте контейнер для гущі, навіть якщо він не заповнений до кінця. В іншому випадку при подальшому використанні приладу кількість кавовій гущі може перевищити місткість резервуара і з часом засмітити механізм кавоварки.
  3. Якщо після виконання описаних вище дій повідомлення не зникне, це може свідчити про несправності одного з функціональних компонентів, яку можна усунути тільки в сервісному центрі. Зверніться до контакт центру Electrolux 0800508020