Індукційна варильна панель відображує повідомлення про помилку F або F1

Останнє оновлення 27.11.2019 15:32

Проблема:

  • На дисплеї індукційної варильної панелі з'являється код помилки «F»
  • На дисплеї індукційної варильної панелі з'являється код помилки «F1»
  • Функція SenseBoil® не працює
  • Не вдається активувати функцію SenseBoil®

Застосовується для:

  • Індукційних варильних поверхонь з функцією SenseBoil®

Рішення:

1. Переконайтеся, що поверхня варильної панелі суха

2. Не вмикайте зону нагрівання, на якій стоїть порожній посуд

3. Перевірте, чи вибрана каструля підходить для функції SenseBoil®, слідкуючи за першим сеансом приготування

4. Ця функція не працює з чавунним посудом та посудом із протипригарним покриттям, напр., з керамічним покриттям

5. Для досягнення найкращого результату для варіння картоплі рекомендується використовувати емальовані каструлі

Поради:

  • Ця функція найкраще працює для кип'ятіння води і приготування картоплі
  • Переконайтеся, що загальна маса води та картоплі не перевищує 5 кг
  • Різні каструлі можуть давати різні результати, рекомендується використовувати посуд підходящого розміру. Ознайомтеся з розділом «Технічні дані» інструкції з експлуатації.
  • Користуйтеся лише посудом з сухим і чистим дном.
  • Уникайте зовнішніх вібрацій (напр., від використання блендера або розміщення мобільного телефону поблизу приладу) під час роботи функції.

Причина: 

  • Код помилки F1 свідчить про занадто низьку потужність через непідходящий або порожній посуд.
  • Код помилки F свідчить про те, що на зоні нагрівання немає посуду або посуд непідходящий
Замовити ремонт
Замовити ремонт

Пропонуємо ремонт за фіксованою ціною нашими спеціалістами Electrolux. Ми перевіримо обладнання і усунемо несправність, включаючи всі необхідні запасні частини, за фіксованою ціною.

Запасні частини та аксесуари
Запасні частини та аксесуари

Знайдіть оригінальні запчастини та аксесуари для вашої техніки в нашому офіційному магазині і замовляйте їх доставку прямо до вашої двері.