Проблема:
- На дисплеї індукційної варильної панелі з'являється код помилки «F»
- На дисплеї індукційної варильної панелі з'являється код помилки «F1»
- Функція SenseBoil® не працює
- Не вдається активувати функцію SenseBoil®
Застосовується для:
- Індукційних варильних поверхонь з функцією SenseBoil®
Рішення:
1. Переконайтеся, що поверхня варильної панелі суха
2. Не вмикайте зону нагрівання, на якій стоїть порожній посуд
3. Перевірте, чи вибрана каструля підходить для функції SenseBoil®, слідкуючи за першим сеансом приготування
4. Ця функція не працює з чавунним посудом та посудом із протипригарним покриттям, напр., з керамічним покриттям
5. Для досягнення найкращого результату для варіння картоплі рекомендується використовувати емальовані каструлі
Поради:
- Ця функція найкраще працює для кип'ятіння води і приготування картоплі
- Переконайтеся, що загальна маса води та картоплі не перевищує 5 кг
- Різні каструлі можуть давати різні результати, рекомендується використовувати посуд підходящого розміру. Ознайомтеся з розділом «Технічні дані» інструкції з експлуатації.
- Користуйтеся лише посудом з сухим і чистим дном.
- Уникайте зовнішніх вібрацій (напр., від використання блендера або розміщення мобільного телефону поблизу приладу) під час роботи функції.
Причина:
- Код помилки F1 свідчить про занадто низьку потужність через непідходящий або порожній посуд.
- Код помилки F свідчить про те, що на зоні нагрівання немає посуду або посуд непідходящий