Категорія Замовлення
Пропустили підтвердження замовлення або шукаєте інформацію про статус доставки? Знайдіть інформацію про те, як діяти в такій ситуа
- Замовлений товар надійшов пошкодженим. Що мені робити?
- Товар, який мені доставили, не містить певних аксесуарів/деталей. Що мені робити?
- Чи можна змінити вже зроблене замовлення?
- Чи можна скасувати вже зроблене замовлення?
- Я замовив товар неправильного кольору. Як я можу замінити прилад?
- Я не отримав електронного листа з підтвердженням замовлення. Що мені робити?
- Я не отримав підтвердження замовлення. У чому причина?
- Я отримав не той товар, що замовляв. Що мені робити?
- Я передумав щодо отриманого продукту. Чи можу я повернути його? Як я можу скористатися правом відмови?
- Я хочу повернути товар, але не можу знайти чек. Що мені робити?
- Як зробити замовлення?
- Як я можу бути поінформований про статус мого замовлення?
Доставка та повернення
Очікуєте доставку? Відповіді на типові запитання про планування, отримання та повернення замовлень.
Обслуговування споживачів
Маєте питання або хочете залишити відгук про покупку? Наша служба підтримки буде рада вам допомогти.
Встановлення та послуги
Потрібна допомога в установці нового пристрою? Знаходьте відповіді на ваші питання про послуги та гарантії.
Оплата
Відповіді на питання про обробку платежів та ваш рахунок, включаючи білінг і безпеку транзакцій.
Утилізація
Шукайте деталі в інструкції з експлуатації.
Сталий розвиток
Дізнайтеся більше про те, як Electrolux працює над стійким розвитком.