Категорія Оплата
Відповіді на питання про обробку платежів та ваш рахунок, включаючи білінг і безпеку транзакцій.
- Коли кошти будуть зняті з банківської картки?
- Чи є мої платежі безпечними?
- Чи можу я купувати за допомогою картки компанії?
- Я не можу завершити покупку. Що мені робити?
- Я хочу дізнатися більше про товар для замовлення. Як я можу це зробити?
- Як мені отримати копію накладної?
- Як я можу змінити платіжну інформацію / чи можу я виставити рахунок компанії?
- Який час очікування для повернення коштів на банківську картку?
- Які способи оплати я можу використати?
Доставка та повернення
Очікуєте доставку? Відповіді на типові запитання про планування, отримання та повернення замовлень.
Обслуговування споживачів
Маєте питання або хочете залишити відгук про покупку? Наша служба підтримки буде рада вам допомогти.
Встановлення та послуги
Потрібна допомога в установці нового пристрою? Знаходьте відповіді на ваші питання про послуги та гарантії.
Замовлення
Пропустили підтвердження замовлення або шукаєте інформацію про статус доставки? Знайдіть інформацію про те, як діяти в такій ситуа
Утилізація
Шукайте деталі в інструкції з експлуатації.
Сталий розвиток
Дізнайтеся більше про те, як Electrolux працює над стійким розвитком.