Категорія Доставка та повернення
Очікуєте доставку? Відповіді на типові запитання про планування, отримання та повернення замовлень.
- Ви здійснюєте доставку до інших країн?
- Ви здійснюєте доставку по всій Україні?
- Ви отримали моє повернення. Як я можу отримати відшкодування?
- Де я можу знайти номер для відстеження доставки?
- Замовлення не надійшло, незважаючи на закінчення запланованого часу доставки. Що мені робити?
- Скільки часу займає доставка?
- Чи можлива доставка замовлення у вихідні?
- Чи можу я вибрати день та час доставки?
- Чи можу я запланувати доставку?
- Чи можу я отримати своє замовлення особисто?
- Що робити, якщо деталі виробу (аксесуари, інструкції з експлуатації тощо) відсутні?
- Що станеться, якщо нікого не буде, коли приїде кур’єр?
- Як ви доставите моє замовлення?
- Як додати або змінити адресу доставки?
- Як повернути придбаний товар?
- Які витрати на доставку та монтаж?
- Які є варіанти доставки?
Обслуговування споживачів
Маєте питання або хочете залишити відгук про покупку? Наша служба підтримки буде рада вам допомогти.
Встановлення та послуги
Потрібна допомога в установці нового пристрою? Знаходьте відповіді на ваші питання про послуги та гарантії.
Замовлення
Пропустили підтвердження замовлення або шукаєте інформацію про статус доставки? Знайдіть інформацію про те, як діяти в такій ситуа
Оплата
Відповіді на питання про обробку платежів та ваш рахунок, включаючи білінг і безпеку транзакцій.
Утилізація
Шукайте деталі в інструкції з експлуатації.
Сталий розвиток
Дізнайтеся більше про те, як Electrolux працює над стійким розвитком.