ЗАГАЛЬНІ УМОВИ
1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
1.1. Цей інтернет-магазин, доступний за посиланням www.electrolux.ua («Сайт»). Продавець — Дочірнє підприємство «Електролюкс ЛЛС», ідентифікаційний код: 34185974 (Компанія «Електролюкс»).
1.2. Ця редакція загальних умов продажу («Умови») діє з 13.11.2023 року і застосовується до кожної пропозиції, замовлення на купівлю, підтвердження замовлення, доставки, видаткової накладної або угоди про продаж товарів та послуг, позначених кнопкою «Купити» («Товар» або «Товари»), які представлені на Сайті. Товари, перелічені на Сайті, продаються Компанією «Електролюкс» її споживачам, які відповідають визначенню «споживач» відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. № 1023-XII («Споживач» або «Клієнт»).
1.3. Умови використання Сайту та інформація про використання та обробку ваших персональних даних Компанією «Електролюкс» доступні тут та тут. Розміщуючи замовлення на Сайті, Клієнт дає згоду на те, що Компанія «Електролюкс» може збирати та обробляти персональні дані Клієнта (повне ім’я, номер телефону, адресу електронної пошти, адресу доставки) та передавати їх третім особам, зокрема, постачальникам послуг доставки, юридичним особам, залученим Компанією «Електролюкс» для обробки замовлень, оформлення та передачі товарів для подальшої доставки їх Клієнту, юридичним особам, залученим Компанією «Електролюкс» для оформлення та видачі документів, фінансовим установам і учасникам платіжних систем, юридичним особам, залученим Компанією «Електролюкс» для надання послуг з установки обладнання, іншим розпорядникам персональних даних, включаючи передачу персональних даних Клієнтів іноземним суб’єктам. Персональні дані Клієнта обробляються відповідно до чинного Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. № 2297-VI. Метою обробки персональних даних Клієнта є: виконання договору купівлі-продажу, укладеного на відстані та надання всіх послуг в рамках замовлення Клієнта; опитування Клієнта стосовно якості товарів/послуг; маркетингова розсилка Клієнту SMS, електронних листів та повідомлень за допомогою мобільних застосунків (Viber, Telegram та аналогічних їм) з комерційними пропозиціями, акціями, знижками, програмами лояльності, рекламними матеріалами Компанії «Електролюкс». Персональні дані Клієнта зберігаються протягом строку, необхідного для реалізації мети, визначеної цими Умовами та Порядком обробки персональних даних Компанії «Електролюкс», але не довше ніж це встановлено законодавством. Як суб’єкт персональних даних, Клієнт має права, зазначені у ч. 2 ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних». Компанія «Електролюкс» є володільцем персональних даних Клієнта.
1.4. Розміщуючи Замовлення (як визначено нижче) та приймаючи ці Умови, Клієнт підтверджує, що він або вона має повну дієздатність, що дає їй право укладати обов’язкові до виконання договори, та купує Товари для особистого користування, а не для подальшого продажу чи комерційного використання. Клієнт підтверджує, що на момент розміщення Замовлення йому або їй виповнилося 18 (вісімнадцять) років.
1.5. Розміщуючи Замовлення та приймаючи ці Умови в процесі оформлення Замовлення шляхом проставлення відповідної відмітки («галочки») про підтвердження, Клієнт підтверджує, що він ознайомився та погоджується з цими Умовами та бере на себе обов’язок виконувати їх, за винятком будь-яких інших умов, які неявно передбачені правилами торгівлі, звичаями або практикою.
1.6. Компанія «Електролюкс» залишає за собою право змінювати ці Умови в будь-який час без попереднього повідомлення. Однак це не вплине на будь-які існуючі Замовлення, до яких застосовуватимуться Умови, що існували на дату розміщення цього Замовлення Клієнтом.
1.7. Законодавством може бути передбачено, щоб певні повідомлення Споживачу оформлялися у письмовій формі. Приймаючи ці Умови, Споживач погоджується з тим, що будь-які повідомлення, які повинні оформлятися в письмовій формі, можуть надаватися за допомогою SMS, електронної пошти або шляхом розміщення повідомлень на Сайті, і що такі повідомлення вважатимуться такими, що відповідають будь-яким законодавчим вимогам, згідно з якими повідомлення Споживачу, які надсилаються Компанією «Електролюкс», повинні оформлятися письмово. Ця умова не впливає на передбачені законом права Споживача.
1.8. На виконання Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25.04.2019 р. № 2704-VIII ці Умови та вся інформація на Сайті складена українською мовою. Клієнт на власний розсуд може вибрати іншу мову Сайту (російську мову). Клієнт обирає мову, яка використовується для укладення та виконання договору купівлі-продажу Товарів між Клієнтом та Компанією «Електролюкс», в тому числі використовується в електронних повідомленнях та подальшій комунікації з Клієнтом, шляхом обрання мови Сайту.
2. ТОВАРИ
2.1. Товари та їх основні характеристики описані на Сайті. Компанія «Електролюкс» може змінювати склад, характеристики або асортимент Товарів на Сайті та їх представлення або упаковку. Такі зміни не поширюються на Замовлення, вже оформлені Клієнтом, за винятком випадків, коли такі зміни передбачені законодавством.
2.2. Зображення Товарів на Сайті наведені лише як приклад, для наочності. Попри те, що були докладені максимальні зусилля для точного відображення кольорів, не можна гарантувати, що дисплей пристрою конкретного клієнта точно відображатиме колір Товарів. Тому Товар може дещо відрізнятися від цих зображень.
2.3. Усі Замовлення виконуються за умови наявності Товару. Компанія «Електролюкс» може гарантувати наявність Товару лише до моменту закінчення запасів.
2.4. Якщо Товар, покладений у кошик, закінчується до остаточного оформлення Замовлення, Клієнт матиме змогу завершити оформлення Замовлення та отримає Підтвердження замовлення в порядку Розділу 3.1. Умов. За наявності цих обставин вступають в дію положення Розділу 3.3. Умов про неможливість виконання Замовлення.
3. ЗАМОВЛЕННЯ ТА ПРИЙМАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
3.1. Клієнт розміщує замовлення, виконуючи процес онлайн-оформлення замовлення на Сайті («Замовлення»). До підтвердження свого Замовлення Клієнт перевіряє основні дані за замовленням, адресу доставки та контактну інформацію. Замовлення є юридично значимою пропозицією Клієнта придбати перелічені в ньому Товари («Замовлені товари») на цих Умовах. Після розміщення Замовлення Клієнт отримає електронне повідомлення від Компанії «Електролюкс» з підтвердженням отримання Замовлення («Підтвердження замовлення»). Це автоматичне Підтвердження Замовлення є виключно підтвердженням отримання Замовлення і не є акцептом Замовлення або укладенням обов’язкового до виконання договору купівлі-продажу між Клієнтом та Компанією «Електролюкс», який передбачений п. 3.2. Умов.
3.2. Обов’язковий до виконання договір купівлі-продажу («Договір») між Клієнтом та Компанією «Електролюкс» укладається після того, як Компанія «Електролюкс» прийме (акцептує) пропозицію, зроблену Клієнтом шляхом розміщення Замовлення. Компанія «Електролюкс» здійснює такий акцепт, надсилаючи електронне повідомлення з підтвердженням купівлі Замовлених товарів, підтвердженням відправлення Замовлених товарів, або шляхом здійснення безпосередніх дій, зокрема, призначення часу доставки Замовлених товарів або виконання фактичної доставки.
3.3. Якщо під час опрацювання замовлення Компанія «Електролюкс» виявить, що всіх або деяких із Замовлених товарів немає в наявності, або що вони з якихось причин не можуть бути доставлені Клієнту, Компанія «Електролюкс» негайно, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) робочих днів після дати розміщення Замовлення, повідомить про це Клієнта, після чого Замовлення буде скасовано. Компанія «Електролюкс» відшкодує будь-які суми, які вже були сплачені Клієнтом за таке Замовлення на користь Компанії «Електролюкс».
3.4. Компанія «Електролюкс» залишатиметься власником Замовлених товарів і не зобов’язана доставляти Замовлені товари або виконувати будь-які інші зобов’язання за Договором, поки Компанія «Електролюкс» не отримає остаточне підтвердження сплати в повному обсязі всіх сум, що підлягають сплаті Клієнтом на користь Компанії «Електролюкс» за відповідним Замовленням.
3.5. Клієнт несе відповідальність за достовірність своєї електронної пошти, адреси доставки, номера мобільного телефону та всієї іншої інформації, що надається Компанії «Електролюкс». Якщо Клієнт виявить, що будь-яка інформація, надана Компанії «Електролюкс» в розміщеному Замовленні, є неправильною, він зобов’язаний негайно повідомити Службу обслуговування клієнтів Компанії «Електролюкс» за номером 0800 212 820 або на електронну пошту webshop.ua@electrolux.com та надати правильну інформацію. У випадку, якщо виправити інформацію неможливо через ризик шахрайства або з будь-якої іншої причини, Компанія «Електролюкс» залишає за собою право скасувати Замовлення та відшкодує Клієнту будь-які суми, які вже були сплачені ним за Замовлення на користь Компанії «Електролюкс».
3.6. Компанія «Електролюкс» оформляє Замовлення у формі видаткових накладних. Компанія «Електролюкс» оформляє видаткові накладні у двох примірниках та надає їх Споживачу разом із Замовленими товарами. Споживач підписує видаткові накладні та один примірник повертає Компанії «Електролюкс» шляхом передачі кур’єру в момент отримання Замовлених товарів.
4. ДОСТАВКА
4.1. Замовлені товари доставляються незалежною службою доставки — Нова пошта (далі також – «Нова пошта»). Компанія «Електролюкс» не несе відповідальності за умови та строки доставки Замовлених товарів Клієнту Новою поштою. Доставка здійснюється відповідно до Умов надання послуг службою доставки, що розміщені на її сайті https://novaposhta.ua/. Середній строк доставки Замовлених товарів Споживачу становить 4 - 9 робочих днів з дати розміщення Замовлення.
4.2. Доставка Замовленого товару здійснюється по території України за винятком наступних областей (регіонів): АР Крим, Дніпропетровська область (доставка Замовленого товару в м. Дніпро здійснюється), Донецька область, Запорізька область, Луганська область, Миколаївська область(доставка Замовленого товару в м. Миколаїв здійснюється), Сумська область (доставка Замовленого товару в м. Суми здійснюється), Харківська область, Херсонська область, Чернігівська область (доставка Замовленого товару в м. Чернігів здійснюється), відповідно до обраного варіанту доставки та в межах орієнтовних строків доставки, зазначених у Підтвердженні замовлення. Якщо доставка Замовлених товарів відбувається частинами, Клієнт зобов’язаний приймати такі часткові доставки Замовлених товарів.
4.3. Дати доставки, вказані на Сайті та у Підтвердженні Замовлення, є орієнтовними датами доставки та не є обов’язковими для виконання. У разі зміни орієнтовної дати доставки, зазначеної в Підтвердженні Замовлення, внаслідок затримки виробництва або інших непередбачених подій, Компанія «Електролюкс» або Нова пошта повідомить Клієнту нову дату доставки або, якщо доставка здійснюється не за призначеним часом доставки, як зазначено у Розділі 4.7., зв’яжеться з Клієнтом для встановлення нового Призначеного часу доставки. Без обмеження інших передбачених законом прав Споживачів на розірвання Договору, якщо Компанія «Електролюкс» не зможе доставити Замовлений товар протягом 30 (тридцяти) днів після того, як Клієнт зробив Замовлення, і, якщо пізніша дата доставки не була чітко погоджена з Клієнтом, Клієнт має право відкликати своє Замовлення стосовно Замовленого товару, який не був доставлений, і Компанія «Електролюкс» відшкодує всі суми, які вже були сплачені Клієнтом за такі Замовлені товари Компанії «Електролюкс».
4.4. Доставка Замовлених товарів здійснюється на адресу, яку Клієнт зазначив під час оформлення Замовлення, з підйомом на заявлений Клієнтом під час розміщення Замовлення поверх. Умови, вимоги та обмеження доставки встановлюються Новою поштою та публікуються на її вебсайті: https://novaposhta.ua/.
4.5. Вартість доставки Товарів, які належать до категорії Великої побутової техніки становить 350 грн. з ПДВ за кожну одиницю Замовленого товару. Вартість доставки Товарів, які не належать до категорії Великої побутової техніки становить 90 грн. з ПДВ за кожну одиницю Замовленого товару. Вартість доставки конкретної одиниці товару зазначається на Сайті на сторінці з інформацією про цей товар. У випадку дії особливих цін, умов та пропозицій щодо доставки, Компанія «Електролюкс» розміщує відповідну інформацію на Сайті, і такі спеціальні ціни, умови та пропозиції матимуть переважну силу над цими Умовами.
4.6. Плата за доставку додається до Замовлення в момент розміщення Замовлення Клієнтом і сплачується Клієнтом на користь Компанії «Електролюкс».
4.7. Представник Нової пошти зв’яжеться з Клієнтом для визначення дати та часового інтервалу, в який відбудеться доставка («Призначений час доставки»). Доставка відбувається згідно з робочим часом служби доставки. Будь-яке скасування або зміна Клієнтом Призначеного часу доставки повинно здійснюватися щонайменше за 24 (двадцять чотири) години до запланованого часу доставки. Для того, щоб скасувати або змінити Призначений час доставки, Клієнт повинен зв’язатися з Компанією «Електролюкс». Якщо скасування/зміна було здійснено після закінчення цього часу, Компанія «Електролюкс», в обсязі, в якому це не заборонено чинним законодавством про захист прав споживачів, залишає за собою право не відшкодовувати Клієнту жодні витрати, понесені Компанією «Електролюкс» на доставку Клієнту.
4.8. Зобов’язання Компанії «Електролюкс» щодо передачі Замовленого товару вважається виконаним, а право власності та ризик випадкового знищення або пошкодження Замовленого товару передається Клієнту в момент передачі Замовленого товару «Новій пошті» відповідно до частини 2 статті 664 Цивільного кодексу України.
4.9. Клієнт може призначити й уповноважити третю особу отримати Замовлений товар. У цьому випадку Споживач повинен вказати дані призначеної особи в момент розміщення Замовлення. Особі, призначеній для отримання Замовленого товару від імені Клієнта, повинно бути не менше 18 (вісімнадцяти) років, і вона повинна пред’явити своє посвідчення особи, щоб отримати доставлення. Замовлений товар повинен бути вручений особі, зазначеній у Замовленні.
4.10. Якщо Клієнт не отримає Замовлений товар під час доставки, і це відбудеться не з вини Компанії «Електролюкс», то Компанія «Електролюкс» не відшкодовуватиме жодні понесені нею витрати, пов’язані з доставкою або будь-якими послугами, замовленими для надання під час доставки Клієнту. Якщо Клієнт хоче оформити нову доставку Замовленого товару, він повинен зв’язатися зі Службою обслуговування клієнтів Компанії «Електролюкс» за телефоном 0800 212 820 або за адресою електронної пошти webshop.ua@electrolux.com. Вартість будь-якої нової доставки оплачується Клієнтом відповідно до тарифів служби доставки.
4.11. Якщо Клієнт взагалі не замовить нову доставку Замовленого товару або така доставка не буде замовлена протягом 14 (чотирнадцяти) днів після невдалої першої спроби доставки, Компанія «Електролюкс» може розірвати Договір шляхом надсилання простого повідомлення та не сплачувати жодних додаткових витрат або компенсацій зі свого боку, окрім відшкодування ціни, сплаченої Клієнтом Компанії «Електролюкс» за Замовлений товар (залежно від випадку), але за вирахуванням будь-яких витрат, понесених Компанією «Електролюкс» на першу доставку Замовленого товару, та/або будь-якої втрати вартості Замовленого товару з моменту першої спроби доставки.
4.12. Клієнт має забезпечити захист підлоги, стін і порогів, особливо стін та стелі в зонах з обмеженим простором, а також забезпечити вільний шлях без перешкод для доставки Замовленого товару та надання будь-яких додаткових замовлених послуг. Клієнт також розуміє, що сторонні постачальники послуг Компанії «Електролюкс» працюють із захисним обладнанням, як-от захисне взуття, з огляду на робоче середовище та забезпечення безпеки в ньому. Компанія «Електролюкс» або будь-яка призначена третя особа не несе відповідальності за будь-які пошкодження, спричинені тим, що Клієнт не забезпечив достатній захист будь-яких поверхонь, або якщо таке пошкодження виникло не внаслідок недбалості чи вини з боку Компанії «Електролюкс» або її стороннього постачальника послуг.
5. ПОСЛУГИ З УСТАНОВКИ ТА ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ
5.1. Замовлення включатиме послуги з установки в тому випадку, якщо це прямо зазначено на Сайті для Замовленого товару, або якщо Клієнт придбав послугу з установки Замовленого товару, додавши її до Замовлення. Послуга з установки залежить від можливості її надання та може бути надана щодо деяких зазначених на Сайті Товарів. Послуга з установки надається на території України, за винятком наступних областей (регіонів): АР Крим, Дніпропетровська область (послуга з установки в м. Дніпро надається), Донецька область, Запорізька область, Луганська область, Миколаївська область (послуга з установки в м. Миколаїв надається), Сумська область (послуга з установки в м. Суми надається), Харківська область, Херсонська область, Чернігівська область (послуга з установки в м. Чернігів надається).
5.1.1. Компанія «Електролюкс» не надає послуги з установки газових приладів, незалежно від опцій, які Клієнт обрав у Замовленні або які пропонуються на Сайті.
5.2. Ціна на послуги з установки Товару вказується на Сайті. Плата за послуги з установки додається до Замовлення в момент розміщення Замовлення Клієнтом і сплачується Клієнтом на користь Компанії «Електролюкс».
5.3. Клієнт визнає, що коли він купує послугу з установки або Товар, що включає установку персоналом Компанії «Електролюкс» або призначеною третьою особою, до такого товару або послуги можуть застосовуватися конкретні умови, вимоги та/або обмеження. Детальну інформацію про вимоги, що застосовуються до установки залежно від типу Товару, можна знайти тут, також додаткова інформація може бути надана під час оформлення Замовлення Товару або виконавцем безпосередньо перед наданням послуги з установки. Клієнт зобов’язується дотримуватися таких подальших умов, вимог та/або обмежень. У разі будь-яких розбіжностей такі спеціальні умови та/або обмеження мають перевагу над цими Умовами.
5.4. З урахуванням Розділу 5.3. до будь-якої послуги з установки, що надається Компанією «Електролюкс» або призначеною третьою стороною, застосовуються наступні умови:
- Компанія «Електролюкс» призначає та уповноважує третю особу виконувати послуги з установки. Клієнт визнає, що Компанія «Електролюкс» може, відповідно до своєї Політики конфіденційності, передавати надану Клієнтом інформацію, необхідну для установки Замовленого товару, третій особі, призначеній Компанією «Електролюкс» для надання послуги з установки.
- Третя особа - постачальник послуг зв’язуватиметься з Клієнтом для встановлення Призначеного часу візиту для надання послуги з установки. Клієнт погоджується дозволити виконавцю увійти до приміщення та надати послугу з установки. Призначений час візиту для установки встановлюється відповідно до робочого часу постачальника послуг і з урахуванням обмежень та особливостей, встановлених нормативними актами України.
- Установка відбуватиметься лише у тому випадку, якщо в Призначений час візиту у призначеному приміщенні буде присутня особа віком не молодше 18 (вісімнадцяти) років, яка дозволить вхід до приміщення. Виконавець не чекатиме після закінчення Призначеного часу візиту, і в такому випадку Клієнту потрібно буде призначити нову установку. У цьому випадку така нова установка буде предметом окремої угоди про надання послуг між Клієнтом та третьою особою - постачальником послуг, у результаті чого може стягуватися окрема плата, що відповідає вартості нової послуги з установки відповідно до угоди між Клієнтом і виконавцем (третьою особою - постачальником послуг). Це також стосується випадків, коли перша установка була включена у ціну Замовленого товару, який був доставлений Клієнту, але не був встановлений.
- Клієнт несе відповідальність за забезпечення того, щоб Замовлений товар вмістився у запланованому місці та за наявність достатньої кількості шлангів і кабелів (якщо вони потрібні) для підготовленої розетки. Установка завжди здійснюється на наявних виходах для подачі електроенергії та, у відповідних випадках, для води та каналізації. Клієнт також несе відповідальність за забезпечення наявності електроенергії, інтернет-з’єднання під час установки та, залежно від Замовленого товару, водопостачання та каналізації.
- Установка електричного обладнання виконується лише на розімкненій електричній розетці/термінальному блоці з напругою, яка відповідає специфікаціям товару. Установка здійснюється з використанням шнура товару, що постачається разом із Замовленим товаром, або електричного шнура від старого виробу, якщо Компанія «Електролюкс» або призначена третя особа вважає його справним. Переміщення електричних розеток або вилучення старих і заміна на нові не входить у послугу.
- Послуги з установки не включають будь-які форми столярних робіт, як-от свердління отворів у стінах або шафах, навішування фасадів на вбудовану техніку, пристосування меблів під установку Замовленого товару.
- Якщо призначений виконавець вважає, що на вказаному Клієнтом місці робота з установки електричного обладнання може вважатися небезпечною або не відповідає чинному законодавству та нормативним положенням, може завдати шкоди людям та/або навколишньому середовищу або не вважається належною з будь-яких інших причин, виконавець має право та зобов’язання не продовжувати надавати послугу.
- Якщо виконавець не може надати будь-яку послугу з установки, або якщо надання такої послуги необхідно перервати (i) через те, що Клієнт не дотримався вимог до установки Замовленого товару, наданих йому в цих Умовах, на Сайті або в будь-який час до початку надання послуги з установки, або (ii) внаслідок будь-якого іншого втручання чи перешкоди у призначеному приміщенні не з вини або недбалості з боку Компанії «Електролюкс» або призначеної третьої особи, Клієнту буде потрібно призначити новий візит для установки, який буде предметом окремої угоди про надання послуг між Клієнтом і стороннім постачальником послуг з окремою оплатою, яка буде узгоджена між Клієнтом і виконавцем (стороннім постачальником послуг). Це також стосується випадків, коли послуга з установки була включена у ціну Замовленого товару, який був доставлений Клієнту, але не був встановлений.
- Клієнт має право вимагати повторної установки Замовленого товару або повернення коштів, залежно від випадку, якщо послуга з установки не була надана відповідно до його передбачених законом прав. Компанія «Електролюкс» залишає за собою право перевіряти та підтверджувати правильність такої вимоги. Якщо проблема виникла внаслідок (i) будь-яких наданих Клієнтом інструкцій (стосовно установки), які суперечили інструкціям Компанії «Електролюкс» або виконавця, (ii) неправильного використання, недбалості, фізичного пошкодження, несанкціонованого втручання або неправильного налаштування Клієнтом, або (iii) нормального зносу, то Компанія «Електролюкс» залишає за собою право відмовити у поверненні коштів Клієнту або вимагати у Клієнта компенсації у випадку, якщо послуга з установки була надана двічі. Якщо буде мати місце повернення коштів Клієнту, Компанія «Електролюкс» виконає його якомога швидше, в будь-якому випадку протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дня отримання Клієнтом підтвердження свого права на повернення коштів. Повернення коштів здійснюватиметься в той самий спосіб, який використовував Клієнт під час оплати Замовленого товару.
5.5. Будь-яке скасування або перенесення Клієнтом Призначеного часу візиту для установки повинно здійснюватися мінімум за 48 (сорок вісім) годин до запланованого часу візиту для установки. Якщо Клієнт хоче скасувати або змінити Призначений час візиту для установки, він повинен зв’язатися напряму з Компанією «Електролюкс» за телефоном 0800 212 820. Якщо скасування/зміна буде здійснено після закінчення цього часу, Компанія «Електролюкс» залишає за собою право не повертати Клієнту кошти за будь-які пов’язані з установкою витрати, понесені Компанією «Електролюкс», і Клієнт буде повинен замовити нову послугу з установки Замовленого товару, яка буде предметом окремої угоди про надання послуг між Клієнтом і стороннім постачальником послуг з окремою оплатою, яка буде узгоджена між Клієнтом та виконавцем (стороннім постачальником послуг).
5.6. Для деяких Товарів Клієнти можуть купувати додаткові послуги на Сайті, наприклад, додаткову гарантію. Такі додаткові послуги можуть регулюватися окремими умовами, які в такому випадку будуть відображені та надані Клієнту до того, як він зробить Замовлення.
6. ЦІНИ НА ТОВАРИ ТА ПОСЛУГИ
6.1. Усі ціни на Товари або додаткові послуги є такими, як вказано на Сайті, та включають ПДВ. Якщо на Сайті або в процесі оформлення замовлення не зазначено інше, ціни на Товар не включають вартість доставки, а вона зазначається на Сайті окремо. Ціни можуть бути змінені в будь-який час, але такі зміни не вплинуть на Замовлення, які вже були розміщені Клієнтом, і Підтвердження яких Клієнт вже отримав на електронну пошту.
6.2. У випадку, якщо будь-яка інформація про ціни на Сайті є неправильною, і це було відомо або, в силу очевидного характеру неточної інформації, повинно було бути відомо Клієнту, Компанія «Електролюкс» залишає за собою право, за узгодженням з Клієнтом, або оновити Замовлення, внісши в нього правильну ціну, або скасувати Замовлення шляхом надання простого повідомлення та не сплачувати жодних додаткових платежів або компенсацій з боку Компанії «Електролюкс», окрім відшкодування ціни, сплаченої Клієнтом Компанії «Електролюкс» за Замовлений товар.
6.3. Ціни на послуги доставки або установки визначаються з припущенням, що ці послуги можуть бути надані за стандартних умов. Якщо доступ до місця доставки утруднений через причини, які не залежать від Компанії «Електролюкс» та/або служби доставки, до яких можуть бути віднесені, серед іншого, наявність воріт, вузькі проїзди, обмеження руху великовагових транспортних засобів, така доставка здійснюється у відповідності до правил Нової пошти. Якщо Клієнт відмовляється забрати Замовлений товар відповідно до правил Нової пошти, Замовлений товар залишиться у власності Компанії «Електролюкс». У такому випадку Компанія «Електролюкс» залишає за собою право відмовитися від Договору шляхом надання простого повідомлення та не сплачувати жодних додаткових платежів або компенсацій з боку Компанії «Електролюкс», окрім відшкодування ціни, сплаченої Клієнтом Компанії «Електролюкс» за Замовлений товар, за вирахуванням вартості доставки, яка вже відбулася.
7. ОПЛАТА
7.1. Оплата обмежується способами, які передбачені на Сайті.
7.2. Здійснення оплати платіжною карткою є обов’язковим для виконання Замовлення. Вводячи інформацію за своєю платіжною карткою на сайті під час оформлення Замовлення, Клієнт уповноважує Компанію «Електролюкс» стягувати плату з неї у сумі, що відповідає загальній ціні Замовлення, включаючи всі податки.
7.3. З цією метою Клієнт підтверджує, що він або вона є законним власником платіжної картки, з якої стягується плата. Клієнт самостійно вводить усю інформацію щодо своєї платіжної карти, яка необхідна для успішного здійснення операції.
7.4. Під час оплати за допомогою платіжної картки, гроші блокуються в момент розміщення Замовлення за умови схвалення операції, а на електронну пошту Клієнта надсилається Підтвердження замовлення. Кошти з платіжної картки списуються, коли Компанія «Електролюкс» приймає Замовлення в обробку. Списання коштів з картки не є акцептом в розумінні п. 3.2. Умов. Будь-які платежі здійснюються через платіжну систему Portmone.com відповідно до її Умов. Оплачуючи Замовлені товари, Клієнт погоджується з Умовами платіжної системи Portmone.com.
7.5. Компанія «Електролюкс» застосовуватиме всі засоби для забезпечення конфіденційності та безпеки даних, що передаються на Сайті.
7.6. Компанія «Електролюкс» формує розрахунковий документ (фіскальний чек) в електронній формі та надсилає його Клієнту на контактний номер телефону або електронну пошту, вказану Клієнтом у Замовленні, в дату виконання оплати, але не пізніше дати доставки товару. Дата виконання оплати може відрізнятись від дати оформлення Клієнтом Замовлення на сайті. Компанія «Електролюкс» не несе відповідальності за перебої в роботі мобільних операторів, інтернет-провайдерів, сервісів електронної пошти та можливі затримки доставки електронного фіскального чека споживачу, викликані цими причинами.
8. ПРАВО НА РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ ТА ПОВЕРНЕННЯ ЗАМОВЛЕНИХ ТОВАРІВ
8.1. Споживач має право розірвати Договір та повернути Компанії «Електролюкс» Замовлений товар належної якості без необхідності обґрунтування такого рішення протягом 30 (тридцяти) днів з дати вступу ним у володіння Замовленим товаром або з дати отримання підтвердження Замовлення, яке слугує підтвердженням інформації, яку Компанія «Електролюкс» зобов’язана надавати відповідно до вимог законодавства перед укладанням договору купівлі-продажу товарів. Якщо Замовлені товари доставляються окремими частинами, але вони є частиною одного Замовлення, то 30-денний період для розірвання Договору починає свій відлік з моменту отримання першого Замовленого товару або підтвердження Замовлення. Право на розірвання Договору може бути здійснене, лише якщо Замовлений товар не використовувався (відсутні сліди підключення до електромережі, водопостачання, каналізації тощо, установки, монтажу та експлуатації Товару), збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, захисні плівки та етикетки, комплектність, а також збережені супровідні документи та розрахунковий документ на цей Товар.
8.2. Якщо Споживач скористається правом на повернення товару, Компанія «Електролюкс» поверне кошти в розмірі ціни Замовленого товару, отримані від Споживача, з урахуванням положень Розділу 8.6. Однак Компанія «Електролюкс» не зобов’язана відшкодовувати витрати за будь-які послуги, що входять до складу Замовлення, в обсязі, в якому такі послуги вже були частково або повністю надані Компанією «Електролюкс» або призначеною третьою особою, як-от початкові витрати на доставку, або за Замовлені товари, до яких застосовуються положення Розділу 8.7.
8.3. Право на розірвання Договору здійснюється шляхом звернення до Служби обслуговування клієнтів Компанії «Електролюкс» за телефоном 0800 212 820. Вартість дзвінка згідно тарифів телефонного оператора Споживача. Днем розірвання Договору вважається день, коли Споживач скористався своїм правом на розірвання Договору в порядку, передбаченому цим Розділом.
8.4. У разі розірвання договору Споживач повертає Замовлені товари Компанії «Електролюкс», передаючи їх службі доставки «Нова пошта». Компанія «Електролюкс» за власний кошт організовує зворотну доставку Замовлених товарів і прибуття представника Нової пошти до місця, яке Споживач зазначив Службі обслуговування клієнтів Компанії «Електролюкс» в порядку Розділу 8.3., для вивезення Замовлених товарів.
8.5. Ризик зберігання та транспортування Замовленого товару при поверненні несе Споживач до моменту його отримання Новою поштою. Доставка та зберігання Замовленого товару Новою поштою здійснюється відповідно до Умов надання послуг Новою поштою, що розміщені на її сайті https://novaposhta.ua/.
8.6. Компанія «Електролюкс» поверне Споживачу кошти, сплачені за Товар, протягом 30 (тридцяти) днів з дня, коли Компанія «Електролюкс» була проінформована про рішення Споживача скористатися правом на розірвання Договору, за умови, що Замовлений товар був прийнятий складом Компанії «Електролюкс», і що Замовлений товар не використовувався (відсутні сліди підключення до електромережі, водопостачання, каналізації тощо, установки, монтажу та експлуатації Товару), був збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, захисні плівки та етикетки, комплектність, а також збережені супровідні документи та розрахунковий документ на цей Товар. Споживач залишається власником Замовленого товару до моменту повернення йому Компанією «Електролюкс» коштів за такий товар в порядку цього Розділу 8.6.
8.7. При отриманні Замовленого товару, який повертається Споживачем відповідно до цього Розділу, представники Компанії «Електролюкс» проводять огляд Товару на предмет відповідності його умовам, визначеним в Розділі 8.6. За наявності ознак використання Товару (наявні сліди підключення до електромережі, водопостачання, каналізації тощо, установки, монтажу та експлуатації Товару), або якщо не збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, порушені пломби, захисні плівки та етикетки, неповна комплектність, Компанія «Електролюкс» передає такий Товар в Авторизований сервісний центр, який проводить аналіз стану Товару про що складає відповідний Акт. Якщо Актом Авторизованого сервісного центру підтверджується факт використання Товару, Споживач втрачає право на розірвання Договору та повернення такого Товару належної якості в порядку цього Розділу 8, про що Компанія «Електролюкс» повідомляє Споживача. В такому випадку Компанія «Електролюкс» організовує повернення Товару та копії Акту Авторизованого сервісного центру Споживачу за адресою, яку він вказав під час оформлення Замовлення. Повернення Споживачу товару, який був у використанні, відбувається за рахунок Споживача.
8.8. У випадку незгоди Споживача з висновками Авторизованого сервісного центру, викладеними в Акті, Споживач має право самостійно за власний рахунок організувати незалежну експертизу Товару належної якості на предмет його використання. Якщо Споживач скористується таким правом, і висновки незалежної експертизи свідчитимуть, що Товар не був у використанні, Компанія «Електролюкс» приймає Товар та повертає Споживачу кошти, сплачені за такий Товар, в порядку Розділів 8.3.-8.6. Споживач має право на відшкодування документально підтверджених збитків, завданих порушенням його права на розірвання Договору та повернення Товару.
8.9. Право на повернення, викладене в цьому Розділі 8, не поширюється на:
- товари, які не підлягають поверненню, пов’язані з охороною здоров’я чи гігієною, якщо Споживач розпечатав (розпломбував) їх після доставки, або які після доставки були нероздільно змішані з іншими предметами;
- товари, які не підлягають обміну (поверненню) відповідно до законодавства України;
- доставку Товарів, вироблених за специфікаціями Споживача або перероблених (персоналізованих) під нього;
- доставку Товарів, які можуть швидко зіпсуватися або строк придатності яких швидко спливе;
- Замовлені товари, які вже були встановлені у приміщенні Споживача;
- терміновий ремонт або технічне обслуговування, спеціально замовлене Споживачем для виконання Компанією «Електролюкс» або призначеною третьою особою;
- додаткову гарантію, яку замовив і сплатив Споживач, незалежно від факту повернення Замовлених товарів; або
- послугу установки, замовлену Споживачем.
8.10. Незважаючи на положення цих Умов, повернення Замовлених товарів, які були придбані Споживачем за спеціальною пропозицією, здійснюється відповідно до опублікованих на Сайті чинних умов такої спеціальної пропозиції.
8.11. Повернення коштів за товар здійснюватиметься в той самий спосіб, який використовував Клієнт під час оплати Замовленого товару. Отримувачем платежу виступає Клієнт, який здійснював оплату Замовленого товару.
9. ВІДПОВІДНІСТЬ, ГАРАНТІЇ ТА ПРЕТЕНЗІЇ
Відповідність та пошкодження під час транспортування
9.1. Клієнт повинен негайно після отримання оглянути Замовлений товар і перевірити, чи відповідає його асортимент, комплектність, якість та кількість тим, що були узгоджені у Договорі. Будь-яка претензія про невідповідність асортименту, комплектності, кількості або видимі дефекти повідомляється Компанії «Електролюкс» у письмовій формі протягом 5 робочих днів з моменту отримання Замовленого товару. Будь-яка така претензія повинна оформлятися письмово й включати достатньо детальну інформацію про Замовлений товар і порушення, стосовно яких Клієнт висуває претензію. Це не впливає на передбачені законом права Споживача.
Передбачена законом гарантія для споживачів
9.2. Компанія «Електролюкс» зобов’язана передавати Замовлені товари відповідно до Договору, і на всі Товари, що пропонуються та продаються за допомогою Сайту, поширюється передбачена законом гарантія згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. № 1023-XII. Скарга на несправність Замовленого товару з посиланням на Закон України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. № 1023-XII може подаватися протягом гарантійного строку, який зазначено в гарантійному сертифікаті.
9.3. Якщо Споживач має намір заявити, що Замовлений товар є несправним, він або вона повинні повідомити Компанію «Електролюкс» про виявлену несправність в межах гарантійного терміну на Замовлений товар. Споживач повинен підтвердити, що Замовлений товар був придбаний у Компанії «Електролюкс» та час здійснення покупки, бажано за допомогою Підтвердження замовлення, та повинен мати в наявності фіскальний чек та гарантійний талон. Якщо за поданою скаргою виявиться, що в Замовленому товарі відсутні такі недоліки, на які поширюються гарантійні зобов’язання Компанії «Електролюкс» відповідно до законодавства про захист прав споживачів, Компанія «Електролюкс» має право на відшкодування Споживачем витрат на експертизу, яка була проведена на підставі скарги. Компанія «Електролюкс» або призначена третя особа повідомлятиме Споживача про будь-які такі витрати заздалегідь.
9.4. Якщо Замовлений товар є несправним, і на цей випадок поширюються гарантійні зобов’язання Компанії «Електролюкс» відповідно до законодавства, Споживач може скористатися правами, передбаченими ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. № 1023-XII.
9.5. Погіршення стану Замовленого товару або його частини з причин нормального зносу, а також звичайне технічне обслуговування Замовленого товару та будь-яких аксесуарів і витратних матеріалів не покривається передбаченою законом гарантією, яка викладена в цьому Розділі 9, за винятком випадків, коли це пов’язано з невідповідністю товару.
9.6. Передбачена законом гарантія також не застосовується, якщо погіршення стану або несправність Замовленого товару є наслідком:
- зловживання або неправильного використання Замовленого товару всупереч інструкції з експлуатації та/або інструкціям на упаковці Замовленого товару, включаючи використання Замовленого товару в цілях, для яких він не призначений;
- аварії, зовнішнього впливу будь-якого характеру, дій третіх осіб, випадку або непереборної сили;
- неналежного профілактичного технічного обслуговування Замовленого товару;
- зміни або модифікації Замовленого товару, яка може призвести до пошкодження Замовленого товару або може призвести до того, що Замовлений товар більше не функціонуватиме за призначенням;
- неправильної установки або зберігання Замовленого товару; або
- ремонту, модифікації або обслуговування Замовленого товару будь-яким несанкціонованим обслуговуючим персоналом або встановлення неоригінальних деталей.
Як подати претензію
9.7. Споживач може зв’язатися з Компанією «Електролюкс» для організації повернення або вивезення, або щодо будь-якої скарги чи претензії на підставі передбаченої законом або будь-якої додаткової застосовної комерційної гарантії, електронною поштою на webshop.ua@electrolux.com, або звернувшись до Служби обслуговування клієнтів Компанії «Електролюкс» за телефоном 0800 212 820. Компанія «Електролюкс» підтверджуватиме отримання будь-якого запиту, претензії чи скарги протягом 2 (двох) робочих днів і надалі намагатиметься вирішити їх якомога швидше, в обґрунтовано можливі строки.
10. УСТАНОВКА ТА ВИКОРИСТАННЯ
10.1. Замовлений товар повинен завжди встановлюватися та використовуватися згідно з інструкціями та попередженнями, що містяться в інструкції з експлуатації.
10.2. Якщо послуга з установки не надавалась персоналом Компанії «Електролюкс» або третьою особою, яку призначила Компанія «Електролюкс», відповідальність за правильну установку Замовленого товару несе Клієнт.
10.3. Установка деяких Товарів вимагає залучення уповноваженого та кваліфікованого персоналу задля уникнення ризику пошкодження приміщень та/або Замовлених товарів та/або уникнення травм, особливо з урахуванням установки, використання та обслуговування компонентів газового, електричного обладнання, гідравлічних деталей та суміжних компонентів. Завжди читайте та дотримуйтеся інструкцій з експлуатації та/або інструкцій, викладених на упаковці Замовлених товарів.
10.4. В тій мірі, в якій це допустимо чинним законодавством, Компанія «Електролюкс» не несе відповідальності за претензії, пов’язані з використанням Товару не за його призначенням, порушенням правил експлуатації або його неправильною установкою (крім випадків, коли ця установка виконувалась Компанією «Електролюкс» або призначеною нею третьою особою).
10.5. Для отримання будь-якої інформації щодо технічного обслуговування Товарів Клієнт повинен звернутись до інструкції з експлуатації або зв’язатись зі Службою обслуговування клієнтів Компанії «Електролюкс».
11. ФОРС-МАЖОР
11.1. Компанія «Електролюкс» на законних підставах звільняється від відповідальності за повне або часткове невиконання будь-яких зобов’язань перед Клієнтом у випадку дії непереборної сили, яка знаходиться поза межами контролю Компанії «Електролюкс» (форс-мажорна обставина), до якої відноситься (з-поміж іншого) пожежа, вибух, карантин, пандемія, тайфун, повінь, збройна агресія, оголошена та неоголошена війна, заворушення, призупинення робіт, виробничі конфлікти, будь-яка форма державного втручання, аварія на виробництві або вихід з ладу машинного обладнання (включаючи транспортування) або будь-які інші обставини, що знаходяться поза межами розумного контролю Компанії «Електролюкс».
11.2. Під час дії форс-мажорних обставин виконання зобов’язань з боку Компанії «Електролюкс» призупиняється на період, що дорівнює періоду, протягом якого існує форс-мажорна обставина. Якщо форс-мажорна обставина триває більше ніж 2 (два) місяці, будь-яка зі сторін може розірвати Договір, на який вплинули форс-мажорні обставини, з негайним набуттям таким розірванням чинності, письмово повідомивши про це іншу сторону, без виплати будь-якої компенсації, окрім повернення Компанією «Електролюкс» усіх сум, сплачених їй Клієнтом за Замовлений товар. При цьому, Компанія «Електролюкс» звільняється від відповідальності за прострочення повернення Клієнту сум, сплачених за Замовлений товар, якщо таке прострочення виникає через дію форс-мажорних обставин.
12. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
12.1. З урахуванням обмежень, визначених Законом України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. № 1023-XII, або будь-якого застосовного у відповідний момент часу обов’язкового законодавства, і без обмеження будь-яких гарантій (передбачених законом чи комерційних), що поширюються на Замовлений товар, Компанія «Електролюкс» виключає будь-яку іншу відповідальність в максимально допустимому обсязі. Клієнт зобов’язаний докладати розумних зусиль для мінімізації своїх збитків. Будь-яка пов’язана з цим недбалість з боку Клієнта зменшить призначену для Клієнта компенсацію на відповідну суму.
12.2. Без обмеження положень Розділу 9.2. та, наскільки це максимально допустимо чинним законодавством, відповідальність Компанії «Електролюкс» обмежується реальними збитками, спричиненими шахрайством, обманом або навмисним недотриманням з її боку. Сукупна відповідальність Компанії «Електролюкс» за будь-якою угодою, що виникає в результаті або у зв’язку з Умовами, за винятком відповідальності за скоєння шкоди у випадку смерті або тілесних ушкоджень, спричинених дефектом в Замовлених товарах або спричинених діями чи бездіяльністю Компанії «Електролюкс», в жодному випадку не перевищуватиме загальної суми, сплаченої Клієнтом Компанії «Електролюкс» протягом строку дії такої угоди. Відповідальність Компанії «Електролюкс» за будь-яку окрему подію не перевищуватиме суми, сплаченої Клієнтом Компанії «Електролюкс» відповідно до Підтвердження замовлення та видаткової накладної, до яких відноситься така відповідальність. Будь-яка відповідальність Компанії «Електролюкс» за будь-які непрямі збитки безумовно виключається.
12.3. Якщо Клієнт використовує Замовлені товари з будь-якою комерційною, діловою метою або у цілях перепродажу, Компанія «Електролюкс» не несе відповідальності перед Клієнтом за будь-який втрачений прибуток, втрату клієнтів, переривання діяльності або втрачені комерційні можливості.
13. ЗАСТОСОВНЕ ЗАКОНОДАВСТВО ТА ЮРИСДИКЦІЯ
13.1. Ці Умови регулюються законодавством України, і ви маєте право на звернення до судів України за захистом порушених прав у зв’язку з придбанням Замовлених товарів.
14. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОДАВЦЯ ТА КОНТАКТНІ ДАНІ
Дочірнє підприємство «Електролюкс ЛЛС», ідентифікаційний код: 34185974
Індивідуальний податковий номер: 341859726548
Юридична адреса: пр-т Степана Бандери, 28А, м. Київ, 04073, Україна
Тел.: 0800 212 820
Адреса електронної пошти: webshop.ua@electrolux.com